sobota, 7 września 2013

LETNIA WYPRZEDAŻ I KILKA NOWOŚCI





Ostatnie dni czy tygodnie były bardzo pracowite, zaczął się rok szkolny, a wakacje się skończyły, otworzył się D'efekt, napraw i przeróbek jest mnóstwo, a doba okazuje się za krótka, szczególnie jeśli chce się jeszcze spędzić czas z chłopakiem/przyjaciółmi czy chociażby odpocząć... Niemniej w końcu mam chwilę na dodanie posta i mam nadzieję, że uda mi się to robić częściej, chociaż nie obiecuję :p Zacznę od nowości, które przerobiłam jeszcze na wakacjach. Dwie koszulki-bokserki oversize z dużymi liczbami na przedzie i spódnica w pionowe paski. Enjoy!



1. '01'

Koszulka, którą powycinałam tu i tam, skróciłam i wymalowałam duży napis 01 specjalnymi farbami do tkanin ( nie spierają się! ). Wygląda jak widać, a jako że to oversize, to pasuje na każdego :)




  

Cena: 25zł + koszt przesyłki ( ew odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Warszawa)



2.  '75'
 
Podobna historia do poprzedniej koszulki :) Powycinana tu i tam, poskracana i wymalowana z przodu. Rozmiar również oversize. Na zdjęciach też spódniczka, uszyta od podstaw i do nabycia :)
 


 
Cena: 25zł + koszt przesyłki ( ew odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Warszawa) 
 
 
 
 
3. Spódniczka w paski
 
Uszyta od podstaw, tzn kiedyś była sukienką, ale całkowicie ją rozprułam i powstała spódniczka i bluzeczka ( jeszcze nie skończona ). Białe guziczki z przodu dodają jej uroku. U góry ściągana gumką, myślę, że mogą je nosić osoby zarówno o rozmiarze 40 jak i 36.
 
 

   
 
 
Cena: 30zł + koszt przesyłki ( ew odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Warszawa) 
 
 
 
 
WYPRZEDAŻ!!!
 
UWAGA UWAGA warunki promocji: można kupić dowolną rzecz za poniżej podaną cenę  do 15.09 czyli do przyszłej niedzieli do północy, zamawiając ją mailowo:  thriftaged@gmail.com bądź facebookowo:  KLIK.
 
Sposoby dostawy są 2:
- odbiór osobisty Wwa w sklepie D'efekt
- wysyłka pocztowa 8zł
 
 
Ceny poszczególnych ciuchów podaję poniżej:
  
 Korzystajcie z wyprzedaży i dobrej nocy!
 
 
 
Pozdrawiam,
Thriftage :) 
 

2 komentarze: