niedziela, 18 sierpnia 2013

letnich sukienek kilka

Moi drodzy Thriftage'owcy :) Niestety nieuchronnie zbliża się koniec wakacji, ale jeszcze 2 tygodnie więc nie będziemy się tym przejmować!! I w związku z tym, że znowu zawitały do nas upały, postanowiłam ostatnim rzutem pokazać Wam kilka...naście :p sukienek, które przerobiłam na zakończenie letnich dni :) Przegrzebałam wszystkie zakamarki, w których chowam ciuchy do przerobienia i wyciągnęłam wszystkie letnie kiecki, żeby nie zalegały zimą w szafie, a wręcz przeciwnie, zostały przez kogoś przygarnięte i noszone jeszcze tego lata! :) Różne kroje, wzory, rozmiary i kolory pozwolą każdemu wybrać coś fajnego :) Niech ostatnie tygodnie wakacji będą udane!!


Aha i wybaczcie, ale byłyśmy leniwe i na zdjęciach ani ja ani moja siostra nie mamy ani grama makijażu... Jednym słowem - naturalne piękno :p  Nie robiłam też zdjęć przed, bo szkoda mi było na to czasu, więc w większości są tylko efekty końcowe.



I jeszcze coś. Siedziałam wczoraj 40 min i ogarniałam jak się robi gify no i ogarnęłam! :P Teraz będzie można interaktywnie pooglądać niektóre z przerobionych ciuchów :) Przepraszam za jakość, ale mój aparat niestety nie jest z pierwszego sortu... Niemniej - ENJOY!



1. Esmeralda
Sukienka, która jest bardzo specyficzna :) Ale dzięki temu niepowtarzalna, i bardzo efektowna. Wykroiłam ją asymetrycznie ( po bokach jest krótsza, z tyłu i z przodu dłuższa ), wygląda jak tulipan :) Z bardzo zwiewnego materiału z szalonymi elementami :) Rozmiar oversize :)




 

 
WYMIARY:
długość z przodu: 107cm
długość z boku: 82cm
szerokość w biuście: 44cm


cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



2. Delikatna biel  
Sukienka z koronkami, ściągana gumką w biuście, rozmiar z metki 12, ale myślę że pasuje dosłownie na każdego :) Została skrócona z długości.







WYMIARY:
długość z przodu: 80cm
szerokość w biuście: 35cm ( 46cm po rozciągnięciu gumki )


cena: 25zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



3. Asymetryczna zwiewna elegancja SPRZEDANA
Sukienka z bardzo lekkiego delikatnego materiału. Obcięłam w niej rękawy, skróciłam z długości asymetrycznie ( przód krótszy, tył dłuższy ), dodałam pasek, który można wiązać na kokardę ( sukienka ma też swój pasek z klamerką ) i zmarszczyłam ją na ramionach. Voila!






WYMIARY:
długość z przodu: 92cm
długość z tyłu: 107cm
szerokość w biuście: 45cm


cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



4. Kwiecista z kokardami
Typowa sukienka retro, była do kolana i z szerokimi krótkimi rękawami, które obcięłam. Skróciłam ją z długości, a z materiału, który mi został zrobiłam dwie kokardy, które mogą być przypinane do sukienki w dowolnych wariacjach :)





 


 
WYMIARY:
długość z przodu: 89cm
szerokość w biuście: 42cm


cena: 25zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



5. Siwa? Czemu nie :)
Ta sukienka została przeze mnie zakupiona 100 lat temu i zdjęcie przed mam. Była w kolorze ecru, cała w jakieś żółte plamy, ale że materiał jest cudowny w dotyku, sukienka dosłownie leje się po ciele, zakupiłam ja i przefarbowałam. Rozmiar z metki 12. Oto efekt:








WYMIARY:
długość z przodu: 105cm
szerokość w biuście: 40cm


cena: 25zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



6. Asos floral dress
To akurat moja sukienka, w której w ogóle nie chodzę. Kupiłam ją oryginalną na stronie ASOS, włożyłam raz i od tej pory kurzy się na półce, bo jest dla mnie za krótka. Może ktoś ją przygarnie?





A tu Pani modelka z ASOSA w takiej samej sukience tylko w innym kolorze:




WYMIARY:
długość z przodu: 74cm
długość z tyłu: 76cm
szerokość w biuście: 35cm


cena: 27zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



7. Błękitno - fioletowa Zara
Sukienka, w której nie zmieniałam nic. Znalazłam ją taką w sh i uważam że jest cudna. Rozmiar M. Górę ma bawełnianą a dół aksamitny. Jest dość wąska w udach, bo taki ma krój.  Polecam :)





 
WYMIARY:
długość z przodu: 92cm
szerokość u dołu: 45cm
szerokość w biuście: 35cm



cena: 26zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



7. Błękitno-różowa H&M 
Rozmiar L, zrobiona na wzór poprzedniczki z Zary. Bawełniana sukienka z małą kieszonką. Zafarbowałam ją od dołu różowym barwnikiem. Sukienka jest BEZ paska, pasek jest mój, zresztą też z sh :)



 

WYMIARY:
długość z przodu: 99cm
szerokość w biuście: 45cm


cena: 25zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )


8. Koralowa  SPRZEDANA
Sukieneczka retro, ze złotymi guziczkami. Obcięte rękawy, skrócona z długości i zwężona dołem, tak by kształtem przypominać tulipan :) 




 
WYMIARY:
długość z przodu: 94cm
szerokość na dole sukienki: 50cm
szerokość w biuście: 43cm


cena: 18zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



9. Brzoskwiniowa elegancja
Sukienka koktajlowa, skróciłam ją z długości a z materiału, który został zrobiłam ciekawy element na jedynym ramiączku, które sukienka posiada :) ładnie marszczona, dla osób z pokaźniejszym biustem, na mnie jednak trochę wisi. Wymiary poniżej.









WYMIARY:
długość z przodu: 73cm
długość od ramiączka: 93cm
szerokość w biuście: 40cm


cena: 25zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )




10. Żółte kwiecie
Sukienka skrócona z długości i skrócone też zostały w niej rękawy. Znowuż ma krój tulipana, a więc zwęża się ku udom. Wiązana w talii paskiem. Rozmiar nieznany, aczkolwiek myślę że mieści się między 38 a 40.





WYMIARY:
długość z przodu: 98cm
szerokość u dołu: 45cm
szerokość w biuście: 44cm


cena: 22zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )


11. Błękitna ombre
Sukienka bez ramiączek, rozmiar z metki M, aczkolwiek ja musiałam włożyć 2 staniki na raz ( :p ), żeby ze mnie nie spadała, więc jest dla osób z większym biustem. Pełne jej wymiary znajdziecie pod zdjęciami, można się zmierzyć i sprawdzić czy pasuje. Sukienka mgiełka, o ciekawym kroju, z guziczkami na biuście. Pofarbowałam ją od dołu na ciemniejszy odcień niebieskiego. Jest to bardzo delikatne ombre, a łagodne przejście z jednego błękitu do drugiego jest praktycznie niewidoczne. Niestety słabo to widać na zdjęciach :(






WYMIARY:
długość z przodu: 68cm
szerokość u dołu: 53cm
szerokość w biuście: 42cm


cena: 22zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa ) 



12. Jeansowa czy lniana?
Trudno mi jest określić z jakiego materiału zrobiona jest ta sukienka... Wygląda jak jeans, a w dotyku jest jak lniana... Metki oczywiście brak więc sprawdzić się nie da. Sukienka została skrócona z długości i obcięłam w niej też rękawy. Ma uroczy wzór na ramionach i jest wiązana w pasie.







 

WYMIARY:
długość z przodu: 93cm
szerokość w biuście: 42cm


cena: 24zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



12. Śliwkowa asymetria  SPRZEDANA
Sukienka została przeze mnie asmetrycznie skrócona, dodałam też od siebie różową koronkę z przodu. Cienkie ramiączka i guziczki na biuście dodają jej romantycznego uroku :) Rozmiar 12, jest ściągana dużą gumką na plecach. Zakupiona wieki temu, więc zdjęcie przed też się znalazło :)








WYMIARY:
długość z przodu ( mierzona od ramiączka ): 92cm
długość z tyłu ( mierzona od ramiączka ) : 102cm
szerokość w biuście: 45cm


cena: 25zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



13. Kratka
Sukieneczka idealna i na lato i na jesień do cięższych butów. Skrócona z długości.







WYMIARY:
długość z przodu: 85cm
szerokość w biuście: 39cm


cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



14. Retro
Sukienka była z długim rękawem, miała kołnierzyk i była za kolano. Skróciłam ją, rękawy wycięłam a kołnierzyk odprułam. Ma bardzo fajny wzór i krój retro. Odcinana nad biustem góra jest z mgiełkowego materiału, reszta sukienki ma podszewkę. Jest zapinana z przodu na guziki, które notabene są obite takim samym materiałem jak sukienka :)






WYMIARY:
długość z przodu: 82cm
szerokość w biuście: 44cm


cena: 22zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )




A teraz czas na sukienki, w które ani ja ani moja siostra się nie mieścimy :p Czyli rozmiar 34-36  :)  W roli modelki - podłoga w jadalni :p

15. Lamparcie cętki
 Sukieneczka która mi się bardzo spodobała, niestety nie jest w moim rozmiarze nad czym bardzo ubolewam. Przycięłam jej nieco rękawy, teraz są na 3/4 i skróciłam z długości. Jest wąska i obcisła, dlatego żeby łatwo się chodziło ma mały rozporek z na prawym udzie.

 

WYMIARY:
długość  z przodu od ramienia: 87cm
długość z boku od pachy: 70cm
szerokość w biuście: 36cm



cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



16. Wisienki Top Shop
Koktailowa sukieneczka usztywniana pod biustem, co nadaje jej kształt braletu ( nie wiecie jak wygląda bralet? Tu się dowiecie:  KLIK  :)  ). Wycinana z koła, regulowane ramiączka ( w ten sposób że są delikatnie przyszyte, wystarczy odpruć i przyszyć ręcznie w dowolnym momencie ). Zip z tyłu dodaje jej uroku.





WYMIARY:
długość z przodu od ramienia: 76cm
szerokość w biuście: 35cm



cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



17. Mazana ASOS
Kolejna sukienka firmy Asos w tym poście :) Wynaleziona w sh, rozmiar z metki M, niemniej jest tak króciutka, że ja w niej chodzić nie mogę nad czym baaaardzo ubolewam. Super krój, materiał i wzór. Uroku dodaje jej kokardka w talii z lewej strony.
 



WYMIARY:
długość z przodu: 61cm
szerokość w biuście: 36cm ( 42cm po rozciągnięciu gumki )



cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



18. Koronka i kwiaty
Tą sukienkę kupiłam kiedyś dawno temu przez internet. Niestety okazała się być za ciasna i za krótka, mimo że się mierzyłam i sukienka miała być w rozmiarze 38. No cóż... Ah te internetowe zakupy :p  Nie podobał mi się też w niej dekolt, więc zmieniłam go, i dodałam coś od siebie na ramionach. Te takie pseudo skrzydełka to moje dzieło :) Dla kogoś o rozmiarze 36 będzie idealna :)
  



WYMIARY:
długość z przodu: 75cm ( do koronki 81cm )
szerokość w biuście: 37cm



cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )




19. Błękitno-czarna Top shop
 I w końcu last but not least - sukienka z Top shopu. Niestety odrobinę na mnie za wąska i rozchodzi się w biuście. Jest zapinana na guziki z przodu, które chowają się pod czarną tasiemką. Przyjemny lejący się materiał, fajny krój no i marka robią swoje :)




WYMIARY:
długość z przodu od ramienia: 89cm
szerokość w biuście: 38cm



cena: 20zł + koszt przesyłki ( odbiór osobisty Bielsk Podlaski, Wwa )



Ufff, to już wszystkie letnie sukienki, które zalegały mi w różnych zakamarkach :p Niemniej jest jeszcze kilka sukienek typowo koktajlowych - na wesele, uroczystą kolację czy bal. Te też trafią pod nożyczki w niedługim czasie :)

Zamawiamy standardowo - mailem thriftaged@gmail.com  lub przez wiadomość na facebooku - KLIK

Buziaki,
Thriftage 

5 komentarzy:

  1. rewelacja!!! mogę śmiało stwierdzić ,że kilka z tych sukienek chętnie bym zobaczyła w mojej szafie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie czuć lato! :) Śliczne sukienki, każda ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech lato nie odchodzi!!! Niech trwa wiecznie!!! :(

      Usuń
  3. koralowa mnie urzekła najmocniej <3

    OdpowiedzUsuń