czwartek, 9 maja 2013

leather time

Przyszło do nas lato tej wiosny. Ja, do tej pory zwolenniczka słońca, ciepła i wakacji zostałam brutalnie zmuszona do zmiany zdania. Leki, którymi faszerują mnie różni specjaliści sprawiają, że nie wolno mi cieszyć słońcem i ciepłem. Czuje się fatalnie. Mam nadzieje, że mi to minie, inaczej będę musiała latem zamykać się w piwnicy o_O Ale koniec o moich bolączkach, przejdźmy do rzeczy. Mam Wam dzisiaj do pokazania 3 ciuchy, które zostały przerobione z użyciem skóry i eko-skóry. Jedziemy :)


1. Biała koszula mgiełka SPRZEDANA

Z koszuli zostały wycięte rękawy i kołnierzyk. Została obszyta prawdziwą, brązową skórą na lamówce przy dekolcie i pod guzikami, które swoją drogą zostały także wymienione :) Rozmiar koszuli - 38









Przyszycie i wykrojenie tej skóry było nie lada wyczynem, ale udało się :) Wygląda to super, jestem bardzo zadowolona z efektu :)

Cena - 25zł + koszt przesyłki ( ew. odbiór osobisty Wwa, Bstok )



2. Tunika ze wzorkiem

"Lniana" tunika z ciekawym wzorem, do której dołączone zostały ćwieki w kolorze starego złota i elementy skórzane :) Rozmiar oversize.









Bluzeczka wygląda jak widać :) Skóra, która jest do niej doszyta jest prawdziwa, tak samo zresztą w poprzedniej bluzce, pochodzi ze skórzanych spodni :p Które teraz są spodenkami :)

Cena - 22 zł + koszt przesyłki ( ew. odbiór osobisty Wwa, Bstok )


3. Koszula z eko-skórką

Jak to się stało nie wiem do dziś, ale nie mam zdjęć przed przeróbką... Moje niedopatrzenie, za co przepraszam. Musicie więc uwierzyć mi na słowo, że koszula BYŁA w rozmiarze XXL, z krótkim rękawem i prawie po kolana. Została skrócona z długości i wykrojona na półokrągło, wycięłam w niej rękawy i kołnierzyk. Na koniec została zwężona i naszyłam na nią spory kawałek czarnego skaju. Uff, dużo roboty :) Jako, że nie ma zdjęć, przed to wrzucam więcej zdjęć po przeróbce.








Koszula miała już skórzane elementy z przodu, więc moja eko-skórka doszyta na karczku dopasowała się do nich idealnie :) Obecny rozmiar ciężko jest określić. Myślę, że raczej oversize, bo jest luźna i można ją nosić włożoną w spodnie, bądź luźno.

Cena - 25 zł + koszt przesyłki ( ew. możliwy odbiór osobisty Wwa, Bstok )



Na koniec jeszcze przypomnienie i zapowiedź nadchodzących bluzeczek z kolorowym zipem dla tych, którzy nie widzieli jej na fb :)






To na dzisiaj już wszystko. Mam już przygotowane 3 pary jeansowych spodenek na sprzedaż, w tym 2 pary to boyfriendy i pojawią się w następnym poście ( mam nadzieję :p ).


Zapraszam jak zwykle do klikania LIKE IT w prawym górnym rogu, oraz na fb ->  KLIK! gdzie jest już 117 polubień, z czego się baaardzo baaardzo cieszę :) Dzięki!


Pozdrawiam
Thriftage ;*

9 komentarzy:

  1. koszulę z czarną skórą poproszę o zarezerwowania, gdyż chciałabym ją przymierzyć, bo bardzo mi się podoba:) a kiedy będzie nowy post o bluzkach z zamkiem? bo ja czekam i 1584838 razy dziennie sprawdzam czy już jest nowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi o tę białą oczywiście:)

      Usuń
    2. Czekaj czekaj, to chodzi Ci o tę pierwszą białą bluzkę? Bo jeżeli tak to to jest brązowa skóra... :p A co do bluzek z zipami, to muszę takich poszukać! Bo ostatnio jak się rozglądałam to w ogóle takich nie było :( Ale spokojnie, poszukam, zakupie, przerobie i na pewno dam znać, że już są :)

      Usuń
  2. tak chodzi mi o tą pierwszą biała bluzkę z skórą obojętnie w jakim kolorze:P wygląda świetnie, pytanie jak ja będę w niej wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że świetnie. Jak to mawia moja babcia: "ładnemu we wszystkim ładnie" :p A tak całkiem serio, to myślę, że dobrze byś w niej wyglądała. Ale zmierzyć nie zawadzi :)

      Usuń
  3. wszystkie ubrania są rewelacyjne! A szczególnie ta ostatnia bluzeczka pięknaaaaa ! :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń